František Pachman

Bakalářská práce

Postoje návštěvníků vůči samoobslužným systémům služeb v cestovním ruchu

The attitudes of visitors towards self-service systems in the tourism industry.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá postojem návštěvníků na samoobslužné systémy služeb využívaných v cestovním ruchu. Nejprve práce vysvětluje základní pojmy týkající se služeb v cestovním ruchu a popisuje specifika implementace samoobslužných systémů, které jsou dále zaměřené pouze na leteckou dopravu. Práce porovnává postoj českých a peruánských návštěvníků k těmto systémům. Výzkumný rámec využívá kvalitativního …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the attitude of visitors towards self-service systems used in tourism. First, the thesis explains basic concepts related to tourism services and describes the specifics of implementing self-service systems, which are further focused solely on air travel. The thesis compares the attitudes of Czech and Peruvian visitors towards these systems. The research framework utilizes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
  • Vedoucí: Renata Lukášová
  • Oponent: Pavel Černý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92491