Bc. Barbora Němcová

Bakalářská práce

Multisenzorický marketing a jeho vliv na hodnocení produktu spotřebitelem

Multisensory marketing and its impact on product evaluation by the consumer
Anotace:
Hlavním cílem práce bylo zjištění, do jaké míry jednotlivé smysly mají vliv na hodnocení produktu a jeho image spotřebitelem. Zde bylo zjištěno, že stěžejním smyslem pro hodnocení byla chuť, neboť právě ona ovlivnila hodnocení i mnoha dalších otázek. Vedlejším cílem byl poté návrh doporučení a možností využití smyslového marketingu. Zde bylo doporučeno, aby se levnější značky nesnažily pouze napodobovat …více
Abstract:
The main goal of the work was to determine the extent to which the individual senses affect the evaluation of the product and its image by the consumer. Here it was found that the main sense of evaluation was taste, as it was she who influenced the evaluation and many other issues. The secondary goal was then to propose recommendations and the possibility of using sensory marketing. It was recommended …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní