Bc. Jana Horňáková

Diplomová práce

Projekt marketingové komunikace firmy Camaieu Česká, s.r.o. se zaměřením na český trh

Marketing Communication Project of the Camaieu Company s.r.o. focusing on the Czech Market
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vypracování návrhu projektu pro zlepšení stávající marke-tingové komunikace firmy Camaieu Česká, s.r.o. se zaměřením na český trh. Zvolený pro-blém byl řešen nejdříve pomocí zhodnocení okolí společnosti a současné úrovně marketin-gových nástrojů. Na základě toho byly určeny cíle projektu, rozpočet a cílové skupiny. Pri-márním cílem projektu bylo zvýšení prodeje sortimentu …více
Abstract:
This thesis is focused on devising a project for the improvement of existing marketing communications of the Camaieu company, s.r.o. with the specialization on Czech market. First of all the selected problem was solved by using an evaluation of the company's environment and current levels of its marketing tools. Project's goals, budget and targeted groups were determined on that basis. The primary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Horňáková, Jana. Projekt marketingové komunikace firmy Camaieu Česká, s.r.o. se zaměřením na český trh. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe