Bc. Aneta Poukarová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybrané společnosti

Marketing communication of selected company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení marketingové komunikace vybrané společnosti a následná formulace návrhů pro zlepšení. V první kapitole jsou vymezena základní teoretická východiska dané problematiky, druhá kapitola obsahuje informace o společnosti, třetí a čtvrtá kapitola výsledky analýzy současného stavu marketingové komunikace na základě sekundárních a primárních dat. Ke sběru primárních dat …více
Abstract:
The goal of this bachelor’s work is evaluation of the chosen company’s marketing communication and consequential formulation of suggestions for better communication with customers. In the first chapter there are described basic of the theoretical basis, the second chapter contents company’s information and the third and the fourth chapters consists of the current state of marketing analysis results …více
 

Klíčová slova

marketing komunikace služby 4P
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/ay75b/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2021
  • Vedoucí: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management