Věra Bartošová

Bakalářská práce

Marketingová strategie ediční činnosti Galerie hlavního města Prahy

Marketing strategy of publishing activities of Prague City Gallery
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje marketingové strategii ediční činnosti Galerie hlavního města Prahy. Galerie je považována za jednu z nejvýznamnějších galerií nejenom v Praze, ale i v celé České republice. Cílem práce je provedení výzkumné studie a následné vytvoření evaluace vhodnosti stávající marketingové strategie ediční činnosti. Teoretická část se zabývá marketingem, marketingovou strategií a marketingovým …více
Abstract:
This bachelor thesis concerns itself with a marketing strategy of publishing activities of Prague City Gallery. This gallery is considered one of the most significant galleries not only in Prague but in the whole Czech Republic. The main focus of this thesis is to perform a research study and to create an evaluation of the current marketing strategy of publishing activities. The theoretical part describes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
  • Vedoucí: Marek Prokůpek
  • Oponent: Lucia Horňáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83915