Bc. Daniela Nešporová

Diplomová práce

Sociální sítě jako nástroj politického marketingu

The Influence of Social Networks on Building a Political Image
Anotace:
Sociální sítě se v posledních letech staly velice účinným nástrojem, skrze který komunikují osoby, značky i politické subjekty. Práce má za cíl definovat míru a kvalitu práce předsedů stran Parlamentu České republiky ve sledovaném období a určit kvalitu jejich práce se sociálními sítěmi. První část práce se zabývá teoretickým ukotvení politického marketingu, sociálních sítí a také jejich vlivem na …více
Abstract:
In recent years, social networks have become a very effective tool through which people, brands and politicial entities communicate. The thesis aims to define the amount and quality of work of the chairmen of the parties of the Parliament of the Czech Republic with social networks. The first part deals with the theoretical anchor of political marketing, social networks and their influence on decision …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Eva Šviráková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Nešporová, Daniela. Sociální sítě jako nástroj politického marketingu. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe