Barbora Fialová

Bakalářská práce

Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy

The utilization of the marketing for competitiveness increase of company
Anotace:
Cílem předkládané bakalářské práce je na základě zpracování teoretických východisek problematiky marketingu jako nástroje pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy, zpracovat analýzu jeho uplatňování ve společnosti IF FACILITY a.s. a navrhnout opatření na efektivnější zvyšování konkurenceschopnosti uvedené firmy do budoucnosti. Bakalářská práce je součástí řešení výzkumného projektu AKADEMIE STING IGA_AS_02 …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to elaborate the theoretical basis of the issue of marketing as a tool for increasing the competitiveness of the company, to analyze its application in the company IF FACILITY a.s. and to propose measures to increase the company's future competitiveness more effectively. The bachelor thesis is a part of a research project analysis of the STING ACADEMY named IGA_AS_02 …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2020
  • Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Renáta Ježková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Michaela Peštová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STING

AKADEMIE STING

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků