Bc. Mayra Fuentes

Diplomová práce

Internet Marketing

Internet Marketing
Anotace:
This thesis aims to design a Digital Marketing Plan for SME Moonli Designs, a B2C online retailer using the SOSTAC model. The theoretical part contains the Internet evolution, the digital marketing landscape in Latin America and Mexico, trends, tools, metrics and the SOSTAC model. Chapter 2 contains the methodology. Chapter 4 includes a Digital Marketing Plan designed according to the necessities identified …více
Abstract:
This thesis aims to design a Digital Marketing Plan for SME Moonli Designs, a B2C online retailer using the SOSTAC model. The theoretical part contains the Internet evolution, the digital marketing landscape in Latin America and Mexico, trends, tools, metrics and the SOSTAC model. Chapter 2 contains the methodology. Chapter 4 includes a Digital Marketing Plan designed according to the necessities identified …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
  • Oponent: Ph.D. Prateek Kalia

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Business Management / Business Management