Kristýna Semeráková

Bakalářská práce

Marketingové strategie kavárenského řetězce The Miners pro vstup na nový trh (Žilina)

Marketing strategy of the café chain The Miners for entering a new market (Žilina)
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou strategii kavárenského řetězce The Miners v okolí Žilinské univerzity. Cílem této práce je zhodnotit potenciál navrhované lokality jako místa pro novou pobočku The Miners, a to prostřednictvím důkladné analýzy územního kontextu, tržních trendů a spotřebitelských preferencí. Teoretická část zkoumá obecné marketingové přístupy v kavárenském průmyslu …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the marketing strategy of the café chain The Miners in the vicinity of the University of Žilina. The aim of this thesis is to evaluate the potential of the proposed location as a site for a new branch of The Miners through a thorough analysis of the spatial context, market trends and consumer preferences. The theoretical part examines general marketing approaches in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2024
  • Vedoucí: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92390

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod