Bc. Adéla Schmidlová

Bakalářská práce

Vnímání a vliv reklamy na poslechovost podcastů

How listening to a podcast can be influenced by perception of advertising
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá fenoménem podcastingu jako prostorem pro reklamu. Práce seznamuje čtenáře s podstatnými prvky podcastingu se zaměřením na českou scénu a dává čtenáři bližší vhled ohledně možného využití reklamního sdělení v podcastech. Pomocí dotazníkového šetření poukazuje na to, jakým způsobem jsou reklamy vnímány ze strany posluchačů podcastů, a jaký vliv mají reklamy na oblíbenost podcastů …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the phenomenon of podcasting as a space for adver-tising. The thesis introduces the reader to the essential elements of podcasting with a focus on the Czech scene and gives the reader more insight into the possible use of advertising messages in podcasts. Using a questionnaire survey, it highlights how advertisements are perceived by podcast listeners and what impact …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
  • Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
  • Oponent: Mgr. et Mgr. Michael Franěk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Teorie interaktivních médií / Teorie interaktivních médií

Práce na příbuzné téma

Všechny práce