Jana Feťková

Diplomová práce

Digitálna marketingová stratégia

Digitální marketingová strategie
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem digitální marketingové strategie pro vybranou firmu, realitní kancelář - FOK, sro Prešov. Cílem diplomové práce je analýza a vymezení nejefektivnějších způsobů a možností propagace firmy na internetu a to s důrazem na charakter firmy a na specifika trhu s nemovitostmi. V diplomové práci je použita SOSTAC metoda pro co nejefektivnější naplánování digitální marketingové …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the digital marketing strategy for the selected company -- a real estate agency called F.O.K., s.r.o. Prešov. The main objective of theoretical part is to analyze and define the most effective ways and means of company's promotion on the Internet with an emphasis on character of the company and the specifics of the real estate market. SOSTAC method is applied to find the …více
Abstract:
Diplomová práca sa zoberá návrhom digitálnej marketingovej stratégie pre vybranú firmu, realitnú kanceláriu -- F.O.K., s.r.o. Prešov. Cieľom teoretickej časti diplomovej práce je analýza a zadefinovanie najefektívnejších spôsobov a možností propagácie firmy na internete a to s dôrazom na charakter firmy a na špecifiká trhu s nehnuteľnosťami. V diplomovej práci je použitá SOSTAC metóda pre čo najefektívnejšie …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
  • Vedoucí: Petr Cimler
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40740

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod